ميز ويبره بتن

برای سفارش محصول با شماره های 55257475-55257474-021

لینک ورود به سایت جدید

مشخصات فني دستگاه ميز ويبره بتن شرکت سرو آزما :

بدنه اصلي اين دستگاه از پروفيل با استقامت بالا ساخته شده است. صفحه اصلي ميز از ورق 2 ميليمتر ميباشد و در شرايط مناسب و با کيفيت بالا جوشکاري و بهم متصل گرديده است.براي جلوگيري از لرزش بدنه اصلي ميز ويبره ، بر روي پايه هاي اين دستگاه به گونه اي سوراخکاري شده است که ميتوان آنرا بروي زمين پيچ کرد. فنرهاي استفاده شده دراين دستگاه از کيفيت بالا و در سايز مناسب با وزن کاربردي ميز ويبره طراحي و ساخته شده است تا علاوه بر جلوگيري از صداي زياد دستگاه لرزش مطلوب و يکنواختي ارائه شود . دستگاه مجهز تابلوي برق با سيستم کنترل فاز و همچنين در صورت سفارش تايمر اتوماتيک مي باشد . رنگ اين دستگاه الکترواستاتيک مي باشد تا در مقابل رطوبت و لرزش مقاومت داشته باشد .

تعريف دستگاه ميز ويبره :

دستگاه ميز ويبره جهت توليد لرزش و يا همگن کردن مواد داخل قالب ها و از بين بردن فاصله مياني مواد از هم و يا عمل فشرده سازي در صنايع مختلف مي باشد که در مقادير متفاوت و همچنين پيکر بندي با توجه به نوع سفارش ساخته مي شود .

انواع ميز ويبره :

اين دستگاه در دو حالت مغناطيسي و الکترومکانيکي ساخته مي شود . انتخاب مدل و نوع دستگاه ميز ويبره به نوع کاربرد و ويژگي ها و واکنش مواد بستگي دارد .

کاربرد ميز ويبره در صنعت :

ميزهاي ويبره در صنايع آزمايشگاهي مکانيک خاک ، صنايع آزمايشگاهي مخابراتي ، موارد صنعتي و ... کاربرد وسيعي دارد . در موارد صنعتي معمولا نيازي به نمايش و مقادير فرکانس و کورس قابل تنظيم نمي باشد . ولي کاربرد ميز ويبره در صنايع آزمايشگاهي معمولا  طبق شرايط خاص و همچنين عملکرد آن با توجه به استانداردهاي ملزوم نياز به تعيين مقدار کورس لرزش و حتي تعيين فرکانس لرزش مي باشد .

منظور از فرکانس ويبره در دستگاه ميز ويبره يعني مقدار رفت و برگشت در هر ثانيه مي باشد . در ميز ويبره هاي مغناطيسي معمولا ما مي توانيم فرکانس را از صفر تا 100 هرتز تعيين کنيم . ولي در سيستم الکترومکانيکي که از موتور هاي ويبره در آن ها استفاده شده است معمولا تا 60 هرتز مي توان کارکرد . موتور ويبره ها موجود در بازار معمولا 3 فاز و با سرعت 3000 دور بر دقيقه کار مي کند .

در مواردي تعيين مقادير فرکانس و کورس اهميت بيشتري دارند ما پيشنهاد مي کنيم ميزويبره مغناطيسي تهيه کنيد . هر چند توان موتورهاي الکترومکانيکي به مراتب بيشتر مي باشد .

اين شرکت با تجربه بالا در ساخت انواع ميز ويبره آزمايشگاهي و صنعتي امکان ساخت اين تجهيزات را با بالاترين تکنولوژي روز دارا مي باشد .

مهمترين کاربرد ميز ويبره در صنايع

·       عمل تراکم و فشرده سازي Compaction

·       سريع و اقتصادي پر کردن و تخليه ظروف با کالاهاي فله

·       هواگيري مصالح يا مواد ترکيبي

·       مرتب سازي و توزيع مواد يا سرند آن ها 

 



سایر مشخصات :

  • موتور ويبره با قدرت نيم 0.5 اسب و سرعت 3000 RPM
  • پوشش رنگ الکترو استاتيک
  • پايه هاي محکم جهت بسه شدن به زمين